[Hallgato] Belépőkártyák ...

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2009. Már. 31., K, 14:47:15 CEST

Tisztelt érintettek!

Akinek van kártyája (és kérte az érvényesítést erre a félévre, annak az
elvileg már ma/holnap újra élni fog. Az egyetemi (IKHOK/TTKHOK nyilvántartás
szerint alább olvashatók ezek a nevek (lista következik, tessék ellenőrizni
(hiba esetén mielőbb (azonnal) email nekem):

Prontvai Lilla
Dobó Máté Attila
Gáncs Dániel
Hausenblasz András
Ingiszi Gábor
Molnár Nikolett
Nagy Attila
Nagy Dóra
Nagy Ferenc
Nyuli Éva
Péntek Roland Balázs
Pusztai Tamás
Sugár Andor László
Szabó Bence
Szepesi Petra
Agárdi Norbert Zsolt
Angyal Miklós
Bagoly Szabolcs
Balázs Péter
Berger Viola
Berkó Tamás
Bite Katalin Emese
Ciorba Evelin
Czombos Edit
Hajdu András
Havas Dániel
Jeney János György
Kentner Lajos
Kirisics Judit
Kovács Márk Áron
Kovács Tibor
Lukovszki Viktor
Mészáros János
Nagy Szabolcs
Peregi Zsolt Gergely
Povázsay Ágnes
Resch András
Rostetter Magdolna
Strommer Domonkos
Szüts Júlia

-------------------------

Aki a fenti listán nem szerepel, de az alábbin igen, annak a következők a
teendői (a kar függvényében):

-ha IK-s (vagyis klasszikus 5 éves képzésben vesz részt) irány a
http://ikhok.elte.hu oldal, és _csak_ azon keresztül tud kártyát igényelni...
-ha TTK-s (vagyis BSC-s) annak pedig még nem tudom mi a megoldás (várok én
is a válaszra...), amint kiderül azonnal megírom ide a listára

Aradi Péter
Ádám Judit
Bakonyi Judit
Bleicher Andrea
Bródi Dávid
Fodor Dávid
Gyöngyösi Ádám
Hajdú Tamás
Hillier Domonkos
Jagica Gabriella
Koczka Zsófia
Kőnig Ferenc
Lichy Ádám
Seres Dániel
Simó Benedek
Szarvas Gábor
Szász Emese
Tóth Bettina
Való Adrienn
Bóna Nándor
Deák Szabolcs
Duna Gábor Dávid
Hayth Balázs
Kaposvári Jázon
Kovács Gábor
Kovács Szabolcs Gábor
Zsoldi Katalin
Bana Zsolt
Fekete Balázs
Jáky Péter
Kovács Dóra Anna
Resch András
Surján Veronika
Blénessy Berta
Deli Zsófia
Gerendai Barnabás
Ignácz Dóra
Imre Réka Melinda
Jeszenszky Péter
Kacsuk Dániel
Kálnai Miklós
Kis Krisztina
Maurer Mihály Tamás
Nemes Gergő
Nemes Krisztián
Restás-Göndör Adrienn
Riba Gyula
Simon Dávid
Sipiczki Róbert
Slimbarszki Réka
Szabadfalvi Ádám
Szabó Renáta
Szőnyi Zsófia
Szuromi Balázs
Temesvári Veronika
Tikk Anikó
Torma Szabina
Varga Dániel
Zubán Diána Erzsébet

------------------------------------

A következő listában azoknak kellene lennie, akiknek van kártyájuk ugyan, de
NEM kértek/vagy nem lehetett meghoszabbítani a kártyáját erre a félévre
(okokat én nem tudom, ha valaki tudja, az írja meg nekem is :-)
Ha tehát az alábbi listán szerepel valaki, az keressen meg mielőbb, hogy
rendezni tudjuk a státuszát - vagy adja le a kártyáját-oda ahol kapta,
cserébe visszakapja a letéti összeget. HA valaki elvesztette a kártyát az
azonnal jelentkezzen!!!

Berecz Éva
Bródi Dávid
D. Albini András
Fábián Levente Gábor
Gódor Gábor
Horváth Mónika
Kovács Dóra Anna
Kőnig Ferenc
Nagy Lajos
Schlammer Zsuzsanna
Szabó Virág
Szalontai Tamás
Szemerey Anna
Zsoldi Katalin

Elnézést a hosszú levélért,

Kovács Béla
ps. A HÖK levelezőszervere állításuk szerint: "...februárban rosz volt több
héten keresztül és rengeteg levelük elveszett...". Köztük valószínűleg az én
levelem is, amelyben igényeltük a hosszabbításokat/új kártyákat is.
Ma lejártak az előző félévre reg. belépőkártyák...(vagyis az összes...)