[ik hok] Újabbkedvezményesszínház

Toplak József joey at ikhok.elte.hu
2006. Feb. 17., P, 13:08:47 CET

--- Eredeti üzenet---
Dátum: 2/17/2006
Feladó: "Kulturfelelos HOK IK ELTE" <ikhokkultur at hok.elte.hu>
Téma: [ik hok] (nincs tárgy)

   Tegnapi nap folyamán 2 újabb színház keresett akciós ajánlatokkal, íme
kínálat:

   Jó tanulást, pihenést, szórakozást!

1)Katonaszínház ajánlatai:

Február  22.   19.00  (szerda)       Troilus és Cressida
Kedvezményes jegyárak:
1050 Ft és 850 Ft

Február 24.   19.00  ( péntek)        IVANOV
Kedvezményes
jegyár:       750 Ft

Február 25.  19.00  (szombat)        Troilus és Cressida
Kedvezményes jegyár:
850 Ft és 500 Ft

Műsorinfók: http://www.katonajozsefszinhaz.hu/

2)Merlin Nemzetközi Színház
Szeretnénk figyelmedbe ajánlani a Poppea megkoronázása című előadásunkat,
melyet a Színház-és Filmművészeti Egyetem végzős hallgatói adják elő.

Jegyár: 1200 Ft.

Köszönettel, Merlin Színház, Szervezés

Színház- és Filmművészeti Egyetem növendékei a Merlin Színházban

Fischer Iván és Lukáts Andor különleges opera-produkciója:

Poppea megkoronázása

Opera 3 felvonásban
        Poppea, kurtizán : Egres Katinka

Nerone /Néro/, Róma császára: Mészáros Tibor

Ottavia /Octavia/ Róma császárnője: Nagy Cecília
Ottone /Ottó/ ,Poppea férje: Nagy Péter
Seneca filozófus: Mózes Balázs
Drusilla, udvarhölgy: Érsek-Obádovics Mercédesz
Arnalta, Poppea dajkája: Krisztik Csaba
Nutrice, Ottavia dajkája:  Kovács Olga
Amore /Ámor/: Földeáki Nóra
Mercurio /Merkur/: Andrássy Máté
Lucano, költő: Mercs János
Valletto ,apród: Tompa Ádám
Damigella , egy lány: Simkó Katalin
Nerone /Néro/ testőrei: Andrássy Máté, Hajdú László
Littore, rendőrfőnök: KádasJózsef
Liberto Capitano, százados: Barnák László
Seneca tanítványai: Andrássy Máté, Mercs János, Tompa Ádám

Szerencse: Kovács Lehel
Erény: Miklós Marcell
Szerelem: Martinovics Dorina

Díszlet: Lukáts Andor           Zeneivezető: Fischer Iván
Jelmez: Szakács Györgyi

Continuo: Dinyés Soma, Köteles Géza

Hegedűn közreműködik: Eckhardt Violetta, Stankowszky Nóra, Sipos Gábor,
Stankowszky
Eszter, Simon Vivien, Varró Katalin

  Rendezte:
    Fischer Iván és Lukáts Andor

Az előadások időpontja:

2006. február 20. 19.00; 2006. március 9., 10. 19.00
Gödöny Péter
                                 kultur at ikhok.elte.hu
                                 IK HÖK Kulturfelelős
http://hok.elte.hu/~ikhokkultur