IV. évf . szakszeminárium 1

VEREBI Katalin kati at map.elte.hu
2006. Feb. 17., P, 15:24:56 CET

IV. éves Hallgatók!
A következő Szakszeminárium 1 óra keretében látogatást teszünk a Magyar
Állami Földtani Intézetben.
Találkozás február 21-én (kedd)1/2 9 előtt 5 perccel az Intézet bejáratánál:
Stefánia út 14. (az Intézetről minden információ megtalálható: a www.mafi.hu)
A további program előreláthatólag:
 február 28-án(kedd) óra a tanszéken két csoportban  9 ill. 10 órakor
 március 6-án FÖMI és Cartographia Kft. Bosnyák tér 5. a pontos időpontot
még  megbeszéljük
 március 7-én és 14-én kedden Márton Mátyás tanár úr tart órát.
 március 21-én (kedd) Magyar Országos Levéltár két csoportban
 A továbbikakat még megbeszéljük.
Kellemes hétvégét
Üdvözlet
Kati
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék, Budapest