Fontos

Rakk Gyula rakkgyu at freemail.hu
2006. Feb. 16., Cs, 19:35:47 CET

Tisztelt Mindenki!

Ha valaki még ma (csütörtök) este olvassa e levelet, és tudja Bite Katalin,
Molnár Mónika és Turczi Vanda telefonszámát, azt kérem, hogy a hölgyeket
tájékoztassa a következő időpontváltozásról! (Én sajnos nem tudom telefonon
elérni őket, talán a levlista segít).

A Városépítés-tájrendezés kurzus időpontja megváltozott. Nem péntek
reggelenként lesz, hanem kedd délutánonként (16.00-17.30) a Jászai Mari téri
volt pártházban.

Tehát most pénteken (február 17.) reggel (08.00-09.30) SEM LESZ ELŐADÁS az
egyetemen!!!!!

Köszönettel: Rakk Gyula