golyaavato kepek, rektori szunet, kirandulas

Jozsef Toplak JOEY at ludens.elte.hu
2002. Nov. 26., K, 18:03:43 CET

Kedves hallgatotarsaim!

Kozkivanatra vegre alljon itt a link, ami a fergeteges Bodvarako
afterparty - geo golyaavaton keszultek.
Ime:

http://kep.tar.hu/foldtudomanyiszacs/index.phtml?aid=27541372

Mindenkitol bocsi, de mi is csak emberek vagyunk, nem volt meg eddig
ideje senkinek erre, most nemreg raktam fel netre az anyagot, ami eddig a
Deli Hali egyik gepen volt tarolva.

Mas.
Mint megtudtam (a tanszeki hirdetotablan is olvashato), december 5-en
14-16 ora kozott, illetve december 10-en egesz nap rektori szunet lesz az
Informatika Karban erdekelt tanszekek hallgatoinak, igy nekunk is az ETR
(Egyseges Tanulmanyi Rendszer) bevezetesevel kapcsolatban. Ha jol tudom,
be kell jonni, de orak helyett az ETR-rel kapcsolatban hallhatunk
tajekoztatast, illetve megkapjuk szemelyes azonositonkat az ETR-re.

Ismet mas.
Mint mar korabban jeleztem, december 1-jen foldtudos kirandulas lesz a
Foldtudomanyi SZACS szervezeseben, gyertek minel tobben, mert az jo! :)
A reszletek ma delutantol megtalalhatok a tanszeki hirdeton kitett plakaton.
Ha szeretnetek a HOK elnokenel forraltborozni (teazni), akkor ki ne
hagyjatok ezt a kirandulast, meg egyebkent se. :)

Toplak Jozsef
joey at ludens.elte.hu