jegyzetbonok es meg nehany mas is

Jozsef Toplak JOEY at ludens.elte.hu
2002. Nov. 19., K, 12:32:58 CET

Kedves hallgatotarsaim!

Egy egesz nappal a modositottan igert idopont elott megerkeztek a Karra a
jegyzettamogatasi bonok! :)
Ugyhogy hajra, irany rogton (vagy sokkal kesobb...) az Eszaki hali, mig
nincs nagy sor, ugyanis a hallgatosag mar hetek ota tukon ul emiatt a
Karon.

Mas.
Tobben erdeklodtetek a mult heten, hogy hol talalhatok a weben a nagysikeru
geo golyaavaton keszult digitalis kepek.
Nos, meg en is csak tegnap lattam oket (vannak koztuk eleg sulyosak is :) ),
egyelore meg egy olyan gepen vannak a Deli tombben, amin nincs halo, de
az egesz szakteruleten tapasztalhato nagy erdeklodes miatt napokon belul
feltesszuk valahova, es akkor elkuldom ide, a terkepesz listara is a linket.
(Egyebkent a foszerkesztotol szarmazo informacioim szerint nehany kep
lesz belole az e heti Nyuzban is.)

Megint mas.
A het vegen (csutortoktol-vasarnapig) volt az Educatio 2002 Nemzetkozi
oktatasi szakkiallitas, ahol az ELTE tobbi kara (es meg szinte valamennyi
hazai felsooktatasi intezmeny) mellett az ELTE TTK is kepviseltette magat
egy standdal. A HOK kepviseloi napi turnusokban valtva egymast adtak hasznos
infokat az erdeklodo hallgatojelolteknek. Jomagam szombaton (amikor a
legtelitettebb volt a forgalom), valamint vasarnap voltam ott.
Tapasztalataim alapjan szakunk irant - a tobbi TTK-s szakhoz viszonyitott
meretehez kepest -  eleg szepszamu az erdeklodes, termeszetesen mindenki
figyelmebe ajanlottam meg a januar 24-ei kari nyilt napot is, ahol varhatoan
meg szelesebben tudunk tajekoztatast adni.
Itt jegyzem meg, hogy a kiallitason magam is szemlelodtem, es pl.
megismerkedtem Dr. Ormos Tamas geofizikus-mernokkel, a Miskolci Egyetem
Muszaki Foldtudomanyi Kar dekanhelyettesevel, es a naluk folyo oktatasrol
hallhattam tole reszleteket, valamint bemutatott egy az O profiljukba eso
geoinformatikai szoftvert. Kaptam egy komplett csomagot az ott oktatott
szakokrol, es szakiranyokrol. Igazan igenyes, akit erdekel, jelentkezzen
nalam, megnezheti, esetleg kolcson is kaphatja.
Ott alapvetoen az alkalmazott tudomanyokat oktatjak, mernokkepzes folyik,
es pl. a muszaki foldtudomanyi szakon egyik szakirany (a kepzesi idoszak
felidejetol) a geoinformatikai-mernok.
A dekanhelyettes ur elmondta meg egyebkent, hogy O annak idejen Stegena
professzor (egykori Terkeptudomanyi tanszekvezeto) kezei alatt tanult.

A kepen a dekanhelyettes urral vagyok.

http://kep.tar.hu/joey1/images/pic1522345.jpg

Meg inkabb mas. :)
December 1-jén, vasarnap foldtudos kirandulas lesz a budai hegyekbe az ELTE
TTK HOK Foszacs szervezeseben. Reszletek kicsit kesobb, gyertek el minel
tobben!

Ennyi most, vege most.

Toplak Jozsef
HOK kepviselo