[Tajfutas] Múltba révedés - az első találkozás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2024. Május. 10., P, 21:48:54 CEST

Sziasztok,

Szabó Laci (Dzsepa) már 1975-ben válogatott versenyző volt. Megnyerte
Románia nyílt nemzetközi bajnokságát és a legjobb magyar versenyző volt
a Szovjet-Bulgár-Magyar hármasviadalon, amit a Szovjetunióban rendeztek,
valamint abban az évben járt Angliában is egy emlékversenyen.

Lásd. Szélrózsa Évkönyv 1975 száma
http://lazarus.elte.hu/tajfutas/magyar/szelrozsa-evkonyv/1975-76-red.pdf

vagy a Dunántúli Napló ezen cikke:
https://library.hungaricana.hu/hu/view/DunantuliNaplo_1976_01/?pg=159&layout=s

Az oldal jobb és baloldalát is érdemes elolvasni.

Meglehet-e még az a fekete-fehér zászló, amit Szabó Laci kapott a PVSK
tájékozódási futó szakosztályának 25 éves évfordulóján?

Bekerülhetett volna az 1976 évi angliai VB utazó keretébe, ha nincs az a
döntés, hogy nem esélyesek a férfiak váltóban a hatba kerülésre?

https://library.hungaricana.hu/hu/view/DunantuliNaplo_1976_08/?pg=111&layout=s

Slava ...

Janó