[Tajfutas] Versenyjelentkezés lemondása

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2024. Már. 24., V, 09:18:27 CET

Sziasztok!

Magyar Tamás véleményével messzemenően nem értek egyet. A versenyzők nem
azért neveznek be kedvezményesen, hogy később lemondják a nevezést, hanem
azért, mert ott akarnak lenni a versenyen és kicsit kevesebbet akarnak
költeni rá. A rendezőknek is megéri, mint Tamás is írja, hogy ekkor
könnyebben tudnak készülni a közelítő létszámra. A versenyzőknek legfeljebb
csak egy elenyésző kisebbsége az egy-egy adott versenyen, akinek közben
kiderül, hogy mégsem tud menni. Vélhetően a kalkulálható KÖZELÍTŐ létszámon
ez szignifikánsan nem változtat.

Megjegyzem, vannak emberségesebb rendezők is, pl. Paskuj Mátyás és csapata,
akik a verseny időpontja előtt 1-2 nappal is elfogadták tőlem a nevezés
lemondását, amikor betegség miatt vagy a közlekedés ellehetlenedése miatt
kiderült, hogy mégsem tudok ott lenni a versenyükön.

Ezek eddig az emberségességi szempontok. Most rátérek - bár nem vagyok
jogász -, az általam vélt jogi szempontra.

Jogilag talán helyes lehet M.Z. érvelése, ha az adott verseny kiírásában
részletesen és pontosan megfogalmazzák a nevezés lemondásának a
feltételeit. Én nem olvastam el ennek a versenynek a kiírását, csak
gondolom, nem történt meg a részletezés. Ha megtörtént volna, akkor nem
lenne miről vitáznunk.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson

Tamás Magyar <magyar.g98 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. márc. 24., V,