[Tajfutas] Versenyjelentkezés lemondása

Tamás Magyar magyar.g98 at gmail.com
2024. Már. 24., V, 08:47:31 CET

Sziasztok!

A verseny (vagy más) szabályzat nem rendelkezik ilyen passzussal, a
nevezési szabályok meghatározása rendezői kompetencia.

A helyszíni nevezés előtt 3 előnevezési határidő került kitűzésre, a
nevezési rendszerben mindegyikhez „időszaki műveletek” kötődnek (pl. új
nevezés, kategória váltás, átruházás, lemondás), ezek pontosan ott
követhetők nyomon összetettségük miatt. Az első határidőig minden
engedélyezett, majd ezek fokozatosan csökkennek rendezéstechnikai okokból.
Van, ahol csak akkor érvényes a nevezés (vagy a kedvezmény), ha az előre
befizetésre kerül, itt utólag is lehet.

A határidők azért vannak, hogy a rendezők tudjanak egy közelítőleges (majd
a végén majdnem pontos) létszámmal kalkulálni bizonyos időközönként. Ezt
ösztönözve a korai nevezésekhez kedvezmény kerül társításra. Ha az összes
nevezési időszakban azonos műveletek hajthatók végre, a határidős
kedvezmények értelmüket vesztik, mindenki benevez kedvezményesen, majd
lemondja, azzal szemben, aki kicsivel drágábban nevez be, mikor biztossá
válik az adott napi elfoglaltsága. Feléjük ez nem korrekt.

Üdvözlettel:

Magyar Tamás

az említett verseny elnöke

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. márc. 24., V,