[Tajfutas] Hungarian TORUS TempO Trophy 2024 3. forduló

Márton Scultéty m.scultety at gmail.com
2024. Már. 8., P, 21:48:45 CET

Szia Janó!

Lecsapom a magas labdát.

Az Omszki-tó környékének térképét (is) a Forrai-testvérek készítették el az
előző évtizedben.
Egyike azoknak a tájfutó térképeknek, amelyek csak virtuálisan léteznek,
mert még senki nem rendezett rajta nyilvános eseményt, egy kisebb részén
volt csak zártkörű iskolai népszerűsítő.
A jövőben több olyan térkép is várható, amelyek papír-alapon nem lesznek
kiadva, hiszen semmi nem tiltja, hogy kifejezetten e-TempO-hoz készüljön
térkép (legfeljebb az anyagi megtérülés hiánya az akadály, de ezen jó páran
túl tudunk lépni). Továbbá a Pontvadászat projekt állandó pontos pályáihoz
készülő térképek is csak az appban fognak megjelenni.
Terveink szerint az új térképtár ezeket mind tartalmazni fogja, bár
valószínűleg csak utólag fognak bekerülni, így a T-számuk nem lesz
feltüntetve a képfájlon.

Üdv,
Skuló Marci

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2024. márc.