[Tajfutas] Hungarian TORUS TempO Trophy 2024 3. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2024. Már. 8., P, 14:32:37 CET

Sziasztok,

Ritkaság, de már megjelent a HTTT 2024 3.  fordulójának helyszíne.

Rá is kerestem a helyszínre a Google Maps felületen: Lehet, hogy
fürdőrucira vagy búvárfelszerelésre is szükség lesz?

https://www.google.com/maps/place/Omszki-t%C3%B3/@47.618098,19.0615309,565m/data=!3m1!1e3!4m6!3m5!1s0x4741d76d17c24773:0xe11b189942b6c674!8m2!3d47.6175405!4d19.0620733!16s%2Fg%2F11fk8dj47k?entry=ttu

Ezt követően megpróbáltam tájfutó térképet is keresni róla:

https://www.google.com/maps/place/Omszki-t%C3%B3/@47.618098,19.0615309,565m/data=!3m1!1e3!4m6!3m5!1s0x4741d76d17c24773:0xe11b189942b6c674!8m2!3d47.6175405!4d19.0620733!16s%2Fg%2F11fk8dj47k?entry=ttu

Nem jártam még sikerrel, így "telefonos" segítséget  kérek.

Aki rendelkezik információval az Omszki-tó környékéről készült tájfutó
térképről, azt arra kérem, hogy küldjön nekem/nekünk információkat ide a
listára.

http://torus.yq.cz/

Az utolsó pillanat, hogy ringbe szállj a HTTT 2024 küzdelmeibe.

Köszi és slava ...