[Tajfutas] RouteGadget

Gábor Forrai fgjasi at gmail.com
2024. Jún. 13., Cs, 11:03:50 CEST

Szia!

A RouteGadgetre a versenyadatok feltöltése elég macerás, legalábbis, ha
georeferált térképet akarunk feltölteni, emiatt sokan nem vesződnek vele.
A fiatalabbak körében egyébként már inkább a Livelox (https://livelox.com)
a trendi, itt a Strava/Garmin fiókkal összekötve az accountot automatikusan
felkerül a versenyző trackje, ahogy szinkronizál az órája. Az admin része
is sokkal egyszerűbb, az OCAD-ből két kattintással feltölthető a verseny
minden adata, az RG-vel szemben tudja kezelni a váltó- és csapatversenyeket
is. Egyetlen hátránya, hogy ha több útvonalat akarunk egyszerre megnézni,
az már fizetős funkció.

Ha csak a saját útvonaladat akarod analizálni, akkor arra jó megoldás a
QuickRoute (https://www.matstroeng.se/quickroute/en/). Ez egy Windowsos
desktop alkalmazás, le kell töltened, és feltelepítened a saját gépedre.
Versenyek után a beszkennelt versenytérképedre és az órádról a gpx vagy fit
fájlra lesz csak szükséged a track térképen való megjelenítéséhez.

Üdv,
Gábor

László Pap <paplaco56 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. jún. 13., Cs,
10:37):