[Tajfutas] RouteGadget

László Pap paplaco56 at gmail.com
2024. Jún. 13., Cs, 10:38:55 CEST

Kedves listatagok!

Én nem nagyon értek az informatika hoz, de nehezen megtanultam hogyan tudom
a routegadgetre feltőlteni a futott útvonalamat.
Nem igazán a nagyközönség szórakoztatására. Így láthatom a térképen a valós
hibáimat, nem csak úgy befirkantom emlékezetből a kavarásokat. Ha már a
technika ilyen hehetőséget adott sok évtized után.
Kérdéseim:
1 miért nem teszik fel a rendezők a pályákat? (Honvéd kupának is csak pár
kategóriáját látom.)
2 van e más módszer arra, hogy a tajfutó térképre vetítsem a Garmin
adatait, és meg tudjam nézni hasonló részletességgel?

Lacó