[Tajfutas] Montágh Balázs (1967-2013) ?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2024. Jan. 3., Sze, 19:08:55 CET

Kedves Sporttársak!

Montágh Balázs a híres Fazekas Gimnázium tanára volt és az OSC tájfutója is
volt kb. 1900 és 2000 között. Híresebb tanítványai: Futó Gábor, a Futureal
cégvezetője, Csörnyei Marianna professzor (Chicagói Egyetem), Gyarmati
Katalin docens (ELTE), Horváth Illés kutató (BME), Hegedűs Márton (nem
tudom Düdüék rokona vagy csak névrokona).
Ma értesültem egy tanár kollégától, hogy Balázs már 10 éve meghalt. Itt is
olvasható a számunkra megkésett szomorú hír, édesapja wikipédia
szócikkében, a kép alatti életrajzi adatokban:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Mont%C3%A1gh_Imre

Üdvözlettel:
Gerzson