[Tajfutas] extra, csak ma: Legyen jobb a tájfutás, tájékozódási futás!

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2024. Jan. 3., Sze, 08:58:36 CET

Sziasztok!

Tudom, sokaknak unalmas.
Volt aki pont futott, amikor lejárt a határidő.
Ezért *még ma* ki lehet tölteni ezt a  ezt a kérdőívet
<https://forms.gle/6DjoDYyJUnhw7yYW9>.
Kb 15-20 perc.
Egy átfogó kutatás a tájfutó OB-król. És a sportágunkról.
Azzal a szándékkal, hogy megismerjem a tájfutók véleményét. És nem csak
azokét, akik OB-k-ra járnak, hanem mindenkiét. A 12 éves gyermekedét is. A
szurkolókét is.
Aztán, amikor megismertem; az összegzést, elemzést kitegyem a listára.
És odaadjam a döntéshozóknak, hogy döntéseket hozzanak.
Mert néha azt érzem, hogy nem a tájfutás érdekeit találják meg a
döntéseikben.
Ám lehet, hogy ezzel csak egyedül vagyok.
Kíváncsi vagyok, hogy Te mit gondolsz.
És mit gondolnak a klubtársaid, akik nem járnak  itt a listán.
Oszd tovább a klubod belső listáján, mindenhol. Hogy minél nagyobb legyen a
merítési arány.
A legjobb lenne, ha most azonnal ki is töltenéd vagy legkésőbb Karácsonyig.
Ám akkor úgysem ezzel fogok foglalkozni, ezért a határidő 2024.01.01. 24:00

Az elnökség helyében mellé állnék a projektnek, mert szerintem előre visz.
*Helyükben kérném a tagságot, hogy válaszoljon .....*

Szóval, ha eddig magadban háborogtál, hogy mi nem tetszik.
Vagy azon háborogtál, hogy valaki megint háborog, mert minden rendben.
Vagy egyszerűen segíteni akarsz, hogy legyen reprezentatív adathalmaz.
Hát állj neki a kitöltésnek!
Üdv:
                            Sólyom
<https://www.youtube.com/watch?v=_mJ8HfYLnTM&list=PLqA7tSZpTEFR4qijWph53UeikWM9XB3G0&index=9>
"Az őrültség nem más, mint ugyanazt tenni újra és újra, és várni, hogy az
eredmény más legyen." (Albert Einstein)
+3620/472-0056

*SZJA 1%Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség!*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület**SZJA 1%*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>