[Tajfutas] Történelmi Pillanatok és Közelgő Verseny: Tipo Kupa 2024!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2024. Feb. 13., K, 23:40:08 CET

Sziasztok,

A Tipó Kupa 1977 évi térképét látva, azt mondtam, hogy én ezen nem
futottam. Az F19 eredményét látva pedig elővettem az edzésnaplómat.

Múltba révedés:

1977. május 14. szombat 19:40-20:50 Budapest Üteg utca-Vasas pálya 12 km
váltakozó iramú futás, az eleján 50 méteres repülőkkel, a vége felé
4x400 m jó iramú futás. "Lazítani! Lazítani!"

1977. május 15. vasárnap Tipó Kupa (Dorog) 15 km terepen, szakadó
esőben. Táv: 10500 m, szint 600 m. Nem tudtam összpontosítani a
térképre, kevertem és rossz útvonalakat választottam.

1977 január elején igazoltam át a Kaposvári Rákócziból a PVSK-ba. Akkor
kezdtem el edzésnaplókat vezetni, dr.l Kiss Endre irányítása alatt
készültem.

Íme a térképen:
https://drive.google.com/file/d/1uHNf6nlNqwvVK86hie0Wtaj0RlqzExeW/view?usp=drive_link

Kék szaggatott vonalakkal talán az útvonalaim is kivehetők rajta. Az
akkori legmodernebb SI rendszert használtuk, azaz zsírkrétáztunk.
Elázhatott a kartonom és azért kerülhettek rá a zsírkréta vonalak a
térkép jobb szélére.

Ma Kerényi Kriszta webináriumát hallgathattuk meg a sportsérülésekről.
Nézzétek majd vissza a prezentációját, hogy megtudjátok, hogy mi az a
MACHO elv, hogyan javasolt a bokát rögzíteni és stb. stb. Szerintem az
övé volt idei SZINTVONAL sorozat legjobb előadása.

Slava ...

Janó