[Tajfutas] HOB -PCSB infók

Németh Zsoltné melcsi68 at gmail.com
2023. Sze. 27., Sze, 11:49:55 CEST

Sziasztok!

Érkeznek a nevezések az *október 14-15-én a Szentgál-Úrkút *térségében
megrendezésre kerülő *Hosszútávú Egyéni és Pontbegyűjtő Csapatbajnokságra. *A
bajnoki futamokra *október 2-ig* lehet nevezni, a nyílt kategóriákba
október 8-ig tudtok alapáron jelentkezni az E-nevezésben:
https://www.e-nevezes.hu/hu/esemeny/show/594.

A versenykiírást megtaláljátok a bajnokságok honlapján:
https://hob2023.veszpremihonved.hu/
és az MTFSZ adatbankban:
https://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/7838

A bajnokság mellett több kísérő programmal is készülünk számotokra, *mátrix
és labirintus pályán* tudtok akár bemelegíteni vagy levezetni, de a bajnoki
hétvégén frissen felavatásra kerülő *új MOBO pályát* is ki tudjátok
próbálni a verseny lezárultával. A környéken pedig számos  természeti és
kulturális értéket tudtok felfedezni, mint pld. a *Szentgáli
Tiszafás*, az *Úrkúti
Őskarszt *vagy a *Herendi Porcelánium. *

Ezen kívül nagyon szép *egyedi érmekkel *készülünk a dobogósok számára,
köszönhetően* Mérő Editnek, *aki tervezte őket. Most még *csigázzuk* 😊 egy
kicsit az érdeklődéseteket, de nemsokára megmutatjuk Nektek !

*Figyelem!*
A bajnokságok előtti hétvégén jó lehetőség adódik a felkészülésre azok
számára, akik beneveznek az *október 7-én *megrendezésre kerülő
*Vas-Veszprém-Zala
Megyei Hosszútávú és  Pontbegyűjtő* C*sapatbajnokságra*. A helyszín a
Tábor-hegy, ahol utoljára a 2013-as Hungária kupa első napján volt verseny:
https://rg.mtfsz.hu/rg2/index.php#471

A terep hasonlít a HOB-PCSB terepére és a pályakitűzők személyében is van
átfedés. Kiírás: http://www.vmtfsz.hu/2023/1007_ki.pdf

És aki még tovább szeretné élvezni a Bakony szépségeit és csiszolgatná
technikai tudását, nekik *nyílt edzést* szervezünk másnap, *október 8-án*
ugyanitt.

Az edzést egyesületünk kiváló edzőjének a 2004.10.12-én elhunyt *Tüskés
Endre emlékére* ajánljuk.

Az edzés infókat is hamarosan közzétesszük!

Várunk Benneteket!

Rendezőség