[Tajfutas] Elmarad

Tüskés György sunsc at vnet.hu
2023. Sze. 27., Sze, 08:51:48 CEST

Nehéz döntésen vagyunk túl. Szerettünk volna egy jó edzéslehetőséget
biztosítani a hosszútávú OB előtt, s ennek keretében egyúttal Bandira
emlékezve megrendezni a Tüskés Endre emlékverseny F75-ös futamát. Az
eredetileg kinézett szeptemberi időpontot egy külföldi programütközés miatt
kellett megváltoztatni, a kényszerűen kijelölt októberi módosításba pedig
méginkább bekavart az előző napra a közelmúltban pótlólagosan meghirdetett,
közeli, rangsoroló megyei verseny. A versenyzők körében végzett előzetes
felmérés, valamint a nevezési felületen tapasztalt csekély érdeklődés
alapján a család úgy döntött, hogy Bandihoz méltatlan lenne egy pár fős
futam megrendezése, ezért ezen időpontra a verseny elhalasztása mellett
foglalt állást. A következő alkalom viszont már csak az OB utánra
kerülhetne, így az eredeti elképzelés szerinti előzetes edzéslehetőség is
aktualitását vesztené.

Szóval, ami a lényeg: a Tüskés Endre emlékverseny ebben az évben elmarad, de
jövőre egy alkalmas időpontban megrendezzük. Addig is rá emlékezve halálának
évfordulóján, október 12-én fussatok egy jót.

Üdv.  Tüskés Gyuri