[Tajfutas] ROB EH

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2023. Sze. 11., H, 20:01:27 CEST

A tárgyi vitához tartozó adatokat csak most néztem meg.
1. Az eh tervezett időpontja 18:30.
2. Az utolsó vonat, amivel még szombaton haza lehet érni Bp-re, 19:19-kor
indul.
(Tehát mindenki, aki vonattal való utazást tervez, vegye meg a jegyet erre
a vonatra még az odautazáskor, vagy legkésőbb Pécsen a megérkezéskor.)
3. A google útvonaltervező szerint a vk - vá. útvonal 1300-1400 m, gyalog
18 perc, tehát 7:01-ig el kell indulnia a Széchenyi térről annak, aki el
akarja érni a vonatot.

Felvetéseim. (Kérem, ne csattanjon fel senki, ha szerinte butaságokat
javaslok, ne kérdezze, hogy én hány versenyt rendeztem életemben. Bevallom,
hogy vezető vagy kulcs pozícióban soha nem voltam versenyrendezéseken, ROB
rendezésében pedig eddig még semmilyen szerepem nem volt.)
1. Muszály 6 óra időkülönbségnek lenni egy ROB selejtezőjének és döntőjének
a 0-ideje között? A 21. században nem lehet ügyes technikai megvalósítást
találni a 6 óra lecsökkentésére?
2. A selejtező 0 idejét nem lehet 9 helyett 8 órára tenni? Nem hiszem, hogy
sokan lennének olyanok, sőt azt hiszem senki, akiknek a 9 órai kezdés
esetén nem kell szállást igénybe venniük, de a 8 órai kezdéshez viszont
kell.

Ugyanilyen problémák állnak fenn a KOB-ra vonatkozóan. Egyszer a KOB-n 3.
helyezett voltam, azt hiszem, a volt  a Linda terepén, és a késői eh. után
nagyon macerás volt hazautazni. Hazaértem még aznap, de iszonyú hosszú idő
alatt, miután kocsival elvittek Herceghalomig, ott pedig futva éppen csak
elértem egy vonatot.
A szeniorokkal való kezdés nem szimpatikus megoldás számomra, mivel én
szeretem az eredményhirdetéseket az elejétől a végéig megvárni és
megtapsolni a győzteseket, olyankor is, ha  nem vagyok a dobogón.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson

Tipo TKE <tipotke at outlook.hu> ezt írta (időpont: 2023. szept. 11., H,
10:47):