[Tajfutas] ROB EH

Cserteg Istvan istvan.cserteg at gmail.com
2023. Sze. 11., H, 16:02:31 CEST

T. Rendezők!

Csatlakozom Miksi kéréséhez, egy kiegészítéssel:

Az eredményhirdetés a Himnusz elhangzása után az F/N21-gyel kezdődjön az
ünnepélyesség megőrzése végett. *Magyar bajnok*, szerintem, csak olyan
kategória győztese lehet, amelyben minden felnőtt tájfutó indulhat.  A
többi kategória győztese legfeljebb csak korosztályos bajnok.

Cserteg István TSC F85

Más: Nem egészen világos, miért kell olyan későn tartani az
eredményhirdetést, legalábbis a II.szenioroknak. A legutolsó induló
106-ra indul (16 óra 46 perckor, addig várakozik a karanténben szegény).
Az előírt győztes időt figyelembevéve a versenynek 17 óra 15 percre el
kell dőlnie  minden szenior kategóriában. Aki ezután érkezik be, az a
futottak még kategóriába tartozik.

CSI