[Tajfutas] POCSB

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2023. Okt. 15., V, 21:19:02 CEST

Sziasztok!
Az előbbieket nem véleményezve, csak kiegészítve azokat:
Olyat is lehetett látni, hogy a befutópontra érkező Baumholczer Máté
messziről odakiált a csapattársainak, hogy fogták-e a (talán) 47-est, és
mivel azok nem (sem), így ahelyett, hogy a földhöz csapata volna a
térképet, visszafutott érte. Ha már a rajtban nem utóellenőriztek, megtette
azt a pályán.

Nem okításként, de ez egy létező, bár időigényes praktika az osztásból
kifelejtett pontok kiszűrésére.

kovacsp

Márton Scultéty <m.scultety at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. okt. 15., V
19:34):