[Tajfutas] POCSB

Márton Scultéty m.scultety at gmail.com
2023. Okt. 15., V, 19:34:06 CEST

Sziasztok!

A probléma nem csak így jelentkezett, ahogy Sólyom írta, hanem finomabban
is.
Mivel 2,5 órán keresztül tartott a rajt (ami a szabályzatból következik a 6
perces időközzel, és egyes kategóriákban 25 csapattal), így a beérkező
versenyzők is átadhatták ezt az információt a még el nem rajtoltaknak,
talán még akaratlanul is. Az is a versenyt befolyásoló információ, ha egy
csapat nem hosszú percekig tartó osztozkodás után jön rá, hogy van még egy
pont, ami miatt az egészet célszerű elölről kezdeni, hanem már eleve tudja,
hogy figyelni kell rá.

A dolog egyébként nálunk F105-ben még abszurdabb helyzetet hozott. Csak 4
nevező csapat volt, és a bajnoki rendszer előírásai szerint pont ennyi
értékelhető csapat kell ahhoz, hogy érvényes legyen a bajnokság. Ezért az
erdőben szembe jövő ellenfeleknél rákérdeztem, hogy tuti nem hagyták-e ki
ezt a pontot az osztásból... Így lett belőle igazi bohócbajnokság, ahol 28
% hátránnyal másodiknak lehet lenni, ennél a sörváltó OB lényegesen
komolyabb.

Üdv,
Skuló Marci

Mézes Tibor Sólyom <gocsejktfe at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. okt.