[Tajfutas] Gázproblémám, napelem :Off és HTTT 2023

László Pap paplaco56 at gmail.com
2023. Nov. 26., V, 17:23:31 CET

Ilyen lángot akkor láttam, amikor ultra mosogatóport tapsoltunk a kazán
előtt.
Ha a gázba kever-edik (-nek) valamit akkor a szomszéd is látná. Pedig ez az
ami leginkább valószínű. Portalanitani a csőveket? Talán ha minden gázégőt
bekapcsolást és végíg kopácsolod a gazcsőveket. Talán az áramlás kiviszi.
De a rendszer elporosodásáról eddig sose hallottam. Még a városi gázról
földgázra átállás korában is inkább a kötések kiszáradása volt a probléma .
Napelem : ha a garázs tetejére rakott panelekre gondolsz, akkor az lehet
házi kivitelezés , és csak a garázsban tölt egy akkumulátort. Mellesleg
harmad áron szerelhető, mint az "EU támogatott"

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2023. nov.
26., V 15:52):