[Tajfutas] Gázproblémám, napelem :Off és HTTT 2023

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Nov. 26., V, 15:52:22 CET

Sziasztok,

Tanácsot szeretnék kérni. Két hete narancssárgásan és magasan égnek a
gáztűzhelyemen a gázlángok és ugyanez tapasztalható a fali
fűtőkazánomnál is.

A házhoz (egyben a szomszédomhoz is) tartozó nyomásszabályozót
kicseréltettem. Ideig-óráig jó volt a rendszer. Két nap múlva újra
magas, sárga lángok következtek. Négy napra rá, amikor mérséklődtek a
lángok, megérkezett a gázszerelő. Kis tisztogatás és a javuló gázláng.
Két nap múlva újra magasra csaptak a lángok. Újra várom a gázszerelőt. A
lángok ma reggel óta megint jónak tűnnek.

Mi okozhatja ezt a változatos működést (lásd. mellékelt fotó), miközben
a szomszédomnál és a környező házaknál nem tapasztalható a jelenség? Ha
poros lenne a csővezetékem, akkor azt hogyan lehet tisztítani? Neten nem
találtam róla filmet vagy leírást.

Kitérő: Láttál már kákán csomót? Én még nem. Láttál már északi fekvésű
tetőre szerelt napelemet? Én már igen. A mellékletben egy olyan napelem
rendszer látható, ami délre és nyugatra tájolt tetőn lett elhelyezve. Ez
így  elfogadható is lenne, de nézd meg a környezetét is. Mellékelt
fotók.  A gond az, hogy ebben a kivitelezésben minden európai
állampolgár pénze benne van.

Más: jövő héten jön a HTTT 2023 utolsó magyar bajnoki futama.
http://torus.yq.cz/ A korosztályok küzdelme lesz. Darics Nikolettel
(SKS) vagyok szoros küzdelemben az abszolút kategória 8.-9. helyéért.

Az óbudai dombok közé megyünk.

Slava ...

Name: Gázprobléma_KJ_2023_11_24_26.jpg
Type: image/jpeg