[Tajfutas] Bócsa térkép

András Komjáti komjatiandris at gmail.com
2023. Nov. 12., V, 18:44:19 CET

Sziasztok!

Amit Gerzson leírt, szórul szóra megegyezett azzal, amit tegnap én is
elmeséltem csapattársaimnak. Érdekes volt olvasni a levelet, ami ennyire
összecsengett az általam is tapasztaltakkal.

Se a házak, se a kerítések, sem pedig a növénytakaró nem stimmelt, pedig
pont azzal a céllal futottam az említett helyre, hogy helyre rakjak magam.

Akkor ezek szerint nem csak az én készülékemben volt hiba...

Ez megnyugtató... 😂😉

Szép estét mindenkinek.

Üdv

András