[Tajfutas] Bócsa térkép

dr. JANKÓ Tamás jankot at t-online.hu
2023. Nov. 12., V, 18:34:43 CET

Szia Gerzson!

Nyugodjál meg, nem a te készülékedben van a hiba. Ma nekem is sikerült ugyanerre az aknára rálépnem. Mint a térképkészítőtől megtudtam, azon a részen mér régen nem járt. Emiatt a térkép arrafelé finoman szólva is kívánnivalót hagy maga után. Új házak vannak, a térképen lévő kerítés nincs meg, helyette van máshol másik, a fedettség köszönőviszonyban sincs a valósággal. Mikor megláttam egy házat, a térképen jelölt egyetlen ház alapján úgy ítéltem meg, hogy már messzebbre jutottam, mint gondoltam. Miután semmi nem stimmelt, én is a kerítéssarok alapján akartam helyretenni magam. Utána meg az erdőhatárok alapján. Egyik sem volt jó ötlet :) Mindenesetre ígéretet kaptunk, hogy Lidar alapon újracsinálja az egész térképet.