[Tajfutas] Horror NYK

Dóra Tóth tdori1020 at gmail.com
2023. Május. 10., Sze, 01:02:26 CEST

Kedves Oszi!

Béke
Nagyon kérlek a FlexO-t hagyd ki a felsorolásból. Ahogy látom nem érted a
kategória létrejöttének miértjét,és lényegét.

Ha érdekel a háttér,akkor kérlek privátban keress meg engem,vagy Tóth
Esztert vagy Tamás Biankát.
Ha a FlexO más tartalma bánt, akkor a Szövetség Főtitkárát.

Szerintem szívesen segít mindegyikünk abban,hogy mit,miért,kikért és hogyan
teszünk.

Egyébként FlexO kategória kb 10-12 versenyen volt/van/lesz egy évben,és a
kategória megrendezése
nem releváns, a többi kategória népességét tekintve,és a normál
versenytől,nem visz el induló létszámot.

Nagyon szívesen beszélgetek róla veled élőben is a következő versenyen,ahol
megrendezésre kerül a kategória.

Üdv: Dóri

Oszlovics Ádám <oszlovics.adam at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. máj. 9.,
K 23:18):