[Tajfutas] Horror NYK

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2023. Május. 9., K, 17:11:17 CEST

Amúgy, az eredeti felvetés egy végtelenül egyszerű szemantikai probléma. Ha valaminek az a neve, hogy könnyű, akkor az legyen könnyű. Ha nem az, akkor hívják nehéznek, vagy nem-annyira-könnyűnek, ennek van pár árnyalata.

Az elmúlt években végigasszisztáltam pár NYK pályát, és bizony eléggé vegyes volt a kép, a zsibbasztóan unalmastól a korrekt elit átmenetig akadt ott minden. Azzal lehet vitatkozni, hogy a belépésre alkalmas-e a versenyzés (szerintem, amúgy, nélkülözhetetlen), de az biztos, hogy nem mindenki mögött áll olyan képességű egyesület, ami megengedheti magának a rendszeres technikai edzésen történő felkészítést.

D.