[Tajfutas] 1:7500-as méretarány - erről jut eszembe

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Már. 28., K, 15:16:04 CEST

Sziasztok,

Erről jut eszembe. Miskolciak! Tudjátok, hogy hol van a Macskalyuk és
felette a Vasérc-hegy? Én is csak pár napja tudom a megoldást.

1983-ban járunk Miskolcon, a Bükkben. Országos Hosszútávú Bajnokság.

Edzésnapló: HOB, Miskolc 1983.04.17.

Répáshuta 1:15 000/5

Hollóstető 1:20 000/5

Táv: 23185 m Szint: 1300 m Pontok száma: 27

Reklám: Csodálatos ital az "Egri víz", de verseny előtt két korty is
méreg belőle. (Megjegyzés: Tüskés Bandi edzőm nyomta a kezembe a
csapatbuszon az említett feliratú flaskát, amibe gyanútlanul
belekóstoltam. Dehidratált rendesen, a pályán a 10. ponton volt a hűsítő.)

Szép, napsütéses, enyhe idő. Bemelegítés könnyedén. Először a 3-4
átmenetben estem gondolkodóba. 7 km-nél 3'-el, 13 km-nél 9' előny az
előttem indulókkal szemben. Sajnos egy kissé korán gondoltam arra, hogy
mit fogok tenni a dobogó tetején. A 17-18-as átmenetben lemegyek a
térképről és megkerülök egy hegyet. (Megjegyzés: Nos, ez a Vasérc-hegy
és az előtte lévő völgy a Macskalyuk.)

A végére nagyon elfáradtam és lelassultam.

(Megjegyzés: következő mondat piros betűkkel szerepel az edzésnaplóban.)
Ezt az OB-t én vesztettem el és nem a .....

Eredmények: http://tajfutas.szieberth.hu/ob/HOB/1983#F21E

Piros hullámvonal az edzésnaplóban: A Harcsa Gábor elvtárs a
legyőzötteket is megkérdezhetné mielőtt badarságokat ír le. (Megj.:
Elnézést Gábor.)

Újságcikk mellékelve. (forrás: Arcanum)

Térkép 1:
https://drive.google.com/file/d/1YjHFp6wVYrlgrYh7mu27vRsVykZdoJ-S/view?usp=share_link

Térkép 2:
https://drive.google.com/file/d/18QGkwl_xZhRHOgacZ3sFOYsdwixUCM_P/view?usp=share_link
1983-at írunk, miközben a térkép 1976-ban készült!!!!!!

A hiba:
https://drive.google.com/file/d/1_TpSTvtmU9OumXlSNJ7hw5llhBwvKY-b/view?usp=share_link

Slava .....

Janó

Kitérő:Elena Osipova, orosz színésznő 77 éves