[Tajfutas] Iksz

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Már. 14., K, 19:33:53 CET

Sziasztok,

Gondolom teljesen "felhígult" ez a program.

*Milyen tevékenységeket végezhetnek a tanulók?
https://njt.hu/jogszabaly/2012-20-20-5H
*

A közösségi szolgálat keretei között

a)az egészségügyi,

b)a szociális és jótékonysági,

c)az oktatási,

d)a kulturális és közösségi,

e)a környezet- és természetvédelemi,

f)a katasztrófavédelmi,

g)az óvodás korú, sajátos nevelési igényű gyermekekkel, tanulókkal, az
idős emberekkel közös sport- és szabadidős,

h)az egyes rendőrségi feladatok ellátására létrehozott szerveknél bűn-
és baleset-megelőzési

területen folytatható tevékenység.

(2014-ben írtam) Én már semmin nem lepődök meg a mai életben, így azon
sem, ha a pontőrködés (de bármely normál sportversenyen végzett egyéb
rendezési feladat ellátása) közösségi szolgálatnak minősülhet:
"Az előző korosztályok egy része úgy nőhetett fel, hogy a társadalom
olyan mintát adott, amelyben az önkéntesség, a másokért való felelősség,
a kölcsönös megbecsülés, az akkor is „segítés”, ha nincs nagy baj,
katasztrófa, nem kapott kellő figyelmet, megbecsülést és elismerést.

A közösségi szolgálattal ezen szeretnénk változtatni, olyan szemlélettel
lépj a felnőtt életedbe, hogy érezd a felelősséged, képes legyél
segítően tevékenykedni, a közösségért tenni. Ezeken a nemes eszméken túl
Neked is közvetlen hasznodra válhat e program, hiszen lehetőséged
nyílhat megismerni számos munkahelyet, tevékenységek sorát, amelyekben
tapasztalatokat szerezhetsz, megtudhatod, melyek azok a területek, ahol
megállod a helyed, esetleg ez által könnyebben tudsz dönteni, milyen
pályát válassz. Bízunk benne, hogy a program kapcsán olyan események,
tevékenységek részese leszel, melyek maradandó élményekkel gazdagítanak."

Slava ...

Janó