[Tajfutas] Válogatott edzőtábor - csapatépítés?

Tibor Gera geratibi64 at gmail.com
2023. Már. 2., Cs, 13:39:44 CET

Szia Janó!

A feladat kicsit hasonlított a mobil tájfutáshoz. Mindkét félnél volt
térkép, de csak az egyiknél volt megadva, hogy a "taxi" hova ment, amit a
másiknak szóban kellett elmagyarázni és azért voltak háttal, hogy ne lássák
egymás térképét.

Gera Tibi

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2023. márc.
2., Cs, 12:04):