[Tajfutas] Válogatott edzőtábor - csapatépítés?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Már. 2., Cs, 12:04:12 CET

Sziasztok,

MTFSZ Facebook oldal:

https://www.facebook.com/mtfsz/photos/a.800753226636636/6290996227612281/

Ha nem titok, akkor itt mi volt a feladat? Azt látom, hogy egymásnak
háttal fordított székeken ülnek az eltérő genderek és valami infót adnak
át egymásnak a náluk lévő térképről.

Anno, 1975 tájékán (középiskolás voltam) jártam egy turisztikai
találkozón a Siklósi várban. Lassú tánc közben kellett a velem párban
lévő leányzóról minél többet megtudnom és neki fordítva rólam (neve,
életkora, iskolája, lakókörnyezete, hobbija stb.). A tánc végén háttal
álltunk egymásnak és vártuk a fogós kérdéseket. Sorjáztak is: Milyen
színű szeme van a páromnak? Hány gomb van a garbóján? Milyen a
fülbevalója? stb.  Jelentem: leégtem.

Heja Swerige!!! Hüve Suomi!!!! -ezt ma sokan nem így gondolják.

Slava ...

Janó (RAAM vagy ADAM)