[Tajfutas] Svábhegy

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2023. Már. 2., Cs, 12:25:24 CET

Szerintem a cikk alapfeltevése az, hogy régenmindenjobbvolt, és ezt
próbálja bizonyítani a szerző mindenáron. Ami persze, hibás alapfeltevés,
mert én azért emlékszem arra, hogy régen (na jó, 20-30-40 évvel ezelőtt)
milyen volt a Normafa, és nem volt "jobb". De ezen túl is van egy csomó
tényszerű hülyeség benne.

Üdv,
Marci