[Tajfutas] Svábhegy

csokis3 csokis2 at gmail.com
2023. Már. 2., Cs, 11:28:27 CET

Sziasztok!

Nincs ezzel sok hiba, csak az alapfeltevése hibás. A Normafa nem erdő, és
már negyven éve sem volt az. Legjobb esetben is egy parkerdő, de inkább
park, ami kábé annyira természetes, mint a Margitszigeten a Nagyrét.
Innentől -szerintem- a cikk a  “vélemény szabad” keretében kezelendő.

Üdv: Csokis

Márk Gárdonyi <mark.gardonyi at gmail.com> (időpont: 2023. márc. 2., Cs, 9:21)