[Tajfutas] Budapesr Kupa 14. ( 3SZ/14)

Bejczi Gábor bejczi at freemail.hu
2023. Jún. 6., K, 19:12:57 CEST

Kedves Sporttársak! A holnapi csepeli edzőversenyre jól haladunk az előkészületekkel.A térképet a múlt héten kicsit feljavítottam és kb. 300 helyen módosítottam. Remélem, ezzel az olvashatósága is valamelyest javult.A korábbiakhoz képest most inkább futós pályákkal készítettem (azért némi útválasztás is lesz...), de utána érdemes megnézni a megtett útvonal rajzolatát! ;) Az ideál hosszok:A - 4.7B - 2.8C - 1.8D - 1.1  (Ezen pályához szöveges pontleírás is kérhető külön lapon!!!)A "Gonosz"  hossza légvonalban 2.7. Ehhez a jó tájoló mindenképpen ajánlott!!!(Azért lett Gonosz, mert tulajdonképpen dupla Trükkös... 3:-) )Remélem mindenki úgy véli majd, hogy "atom-pályákon" futhatott! :)Aki még nem jelentkezett, gondolja meg! :)Az indulóktól itt is kérem, hogy a házak közötti virágágyásokra és lekerítésekre fokozottan ügyeljen! Ezeket a térképen is jelöltem a szabványos "Trabant" zölddel. :-)Ha kétség merülne fel, akkor is inkább kerüljük ki, mint átgázoljunk rajta!Így legközelebb is örömmel látnak minket a területen és hitelesen hirdethetjük, hogy ez egy Családi Zöld Sport. ;-)Edzőversenyen indulunk, nem múlik az eredményen semmi... Mindenkit örömmel látunk du. 3 és 7 között!Bejczi Gábor (KFK) és Hegedűs Béla (SAS)