[Tajfutas] Grundfos UP15-50 A0 szivattyú - off

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Jún. 6., K, 14:01:14 CEST

Sziasztok,

Kicsit bizonytalanul jár a Baxi Ecofour 1.24 fali gázkazánomban a
keringtető szivattyú.

Próbáltam a neten utánanézni és a helyi Gépész boltban is érdeklődtem,
de azt a választ kaptam, hogy az általam keresett szivattyút már nem
lehet üzletekben megvásárolni.

A Grundfos UP 15-50 A0 cikkszáma: 5661200 szivattyúról van szó.

http://pp-b.hu/index.php?lap=225&param=1&center=uj_termek&term_id=2199

Szívesen veszek bármilyen tanácsot arra vonatkozóan, hogy hol lehetne
esetleg "elfekvő" készletből hozzájutni ezen típusú szivattyúhoz?

Előre is köszönet a tanácsokért, segítségért.

Janó

Kitérő: A Balaton közép-Európa legnagyobb tava. Hatalmas a vízfelülete
és a térfogata. Gondoljatok bele, mi történne akkor, ha ennek a
vízmennyiségnek a tízszerese (10X !!!) egy gátszakadás miatt megindulna.

Sajnos ez, ma hajnalban megtörtént, és ezt a környezeti katasztrófát
tudatosan emberek idézték elő. :((