[Tajfutas] WTOC2023-Zákupy - TempO

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Júl. 6., Cs, 22:05:01 CEST

Sziasztok,

Ma bonyolították le a TempO versenyszám selejtezőit és a döntőt.

Ez a szám hasonlít legjobban a virtuális eTempO-hoz, amiből már harmadik
éve magyar bajnokságot is rendeznek, Miháczi Zolinak köszönhetően.
http://torus.yq.cz/

https://orienteering.sport/czechias-ondrej-macek-takes-runaway-victory-in-wtoc-tempo/

Mihók és Fehér Feri nem jutott be a selejtező futamokból a délutáni döntőbe.

Selejtező eredményei:
http://top.yq.cz/event/wtoc-2023/race/wtoc-2023-tempo-qual

Bal oldalon lehet váltani az A és B futam eredményei között.

Sajnos a honlapon, ahogy az eredményeket, úgy a térképeket sem találom
meg. https://www.wtoc2023.cz/

Lehet, hogy csak én vagyok ügyetlen hozzá.

Kicsit elszomorít, hogy a MTFSZ honlapon is mostohagyermekként kezelik a
szakágat és ezt a világversenyt.

Slava ...