[Tajfutas] WTOC2023-Zákupy

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Júl. 5., Sze, 09:49:39 CEST

Sziasztok,

Mihók válaszlevelét megosztom veletek. Remélem nem kapok ki tőle. Az
általa küldött fotók és térkép alapján ti is beleélhetitek magatokat a
verseny izgalmába, kihívásaiba.

Mihók és Feri mindkét (10-es és 35-ös) feladatra jó választ adott. Én
50%-s teljesítményt nyújtottam a képek alapján.

Próbáljátok megoldani őket. Pontonként vagy A (tehát jó helyen van a
pont) vagy Z (nem a térképen ábrázolt helyen van a pont) a megoldás.

Slava ...

Janó

Dátum: 	Tue, 4 Jul 2023 23:19:04 +0200

Sziasztok!

Az első két nap a PreO versenyszám volt, első nap 36, míg a második nap
32 feladattal. (A második napon egy pontot a láthatóság miatt már a
verseny előtt kivettek a rendezők, két további pontnál pedig adódott
némi térkép és felvezetési hiba, így lett a 35-ből csak 32 feladat.) A
feladatok megoldására mindkét nap 120-120 percünk volt.
A végeredményt a legtöbb helyes megoldás alapján hirdetik (max 68)
Holtverseny esetén a napi 2-2 időmérő állomás összesen 4x3 feladata
alapján dől el (felhasznált idő + hibánként 60 mp)

Két jellemző kép és a térkép a mai versenyről.

Az eredmények a http://top.yq.cz/event/wtoc-2023 oldalon követhetők. A
PreO versenyszámban a 45. illetve 51. helyet értük el Fehér Ferivel.

Üdv Mihók

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2023.
júl. 4., K, 22:57):

    Sziasztok

    Csehországban lebonyolították a WTOC 2023 második futamát is.

    https://www.wtoc2023.cz/
    Megfejthetetlenek számomra a szabályok és megtalálhatatlanok az
    eredmények.

    Ez tán az első napi eredmény:
    http://top.yq.cz/event/wtoc-2023/race/wtoc-2023-day-1

    Ma is Mihókot kapták lencsevégre: