[Tajfutas] JWOC2023-Nagybánya- Middle

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Júl. 5., Sze, 10:05:27 CEST

Sziasztok,

Jónás Feritől sem tudtam engedélyt kérni, hogy megoszthatom-e veletek
azt a levelet amiben tanácsokat adott az utazó junior válogatottaknak.
Remélem ő sem veszi a fejemet ezért a tettemért.

https://orienteering.sport/event/junior-world-championship-2/middle/

Eredmények:
https://liveresultat.orientering.se/followfull.php?comp=26861&lang=en#club::HUN%20Hungary

Összevethetitek az ő elgondolását a tényleges pályákkal.

Edző sporik, ez egy nagyon jó levél.

Visszatekintésre tegnapra:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=231318896387017&set=a.104427559076152

Jó szurkolást. Go Hungary! Go, go, go!