[Tajfutas] TTEV 2023-24

Németh Zsoltné melcsi68 at gmail.com
2023. Dec. 15., P, 14:10:06 CET

Sziasztok!

A hétvégén várunk mindenkit szeretettel szombaton Szentgálon a BL és TTEV
futamain, vasárnap Nagyvázsonyban egy nyílt VHS edzésen!
Hó egyáltalán nincs és sár is csak elvétve! Az erdő ideális tájfutó
tevékenységre!

Infók : https://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/lista

Nevezést ma még vasárnapra itt tudtok leadni:
https://docs.google.com/forms/d/19-LUxE_lKkd_gOwmgZKuc1yWMkB39O8p6L7OPsBioHg/edit

De a holnapi TTEV-én is megoldjuk az indulást, amennyiben ma estig jelzitek
a részvételi szándékotokat!
A helyszínen csak egy-egy plussz térkép lesz pályánként!

Üdv.
Melinda

Németh Zsoltné <melcsi68 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. dec. 8., P,
10:21):