[Tajfutas] IOC döntés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Dec. 8., P, 22:09:07 CET

Sziasztok,

Látva és olvasva a Nemzetközi Olimpia Bizottság alábbi döntését-

https://olympics.com/ioc/news/strict-eligibility-conditions-in-place-as-ioc-eb-approves-individual-neutral-athletes-ains-for-the-olympic-games-paris-2024

- bementem a garázsomba és elkészítettem a mellékletben látható fotót
egy kidobásra érett (koszos és anyagában megkeményedett), de
nosztalgiából tárolgatott táskáról.

Nem vagyunk olimpiai sport -még jó, így nem is annyira fáj a fejünk-, de
abban az évben (1984) nagyon szépen kistafírungoztak minket is.
(melegítő, trikó stb.)

https://hu.wikipedia.org/wiki/1980._%C3%A9vi_ny%C3%A1ri_olimpiai_j%C3%A1t%C3%A9kok

https://hu.wikipedia.org/wiki/1984._%C3%A9vi_ny%C3%A1ri_olimpiai_j%C3%A1t%C3%A9kok

"Figyelő szemetek Párizsra vessétek!"

Más: az OCAD decemberi hírlevelében, sok egyéb információ mellett
megírták, hogy hivatalosan is kiadták a Route Analyzer 2.0 verzióját
(pár dolgot javítottak az eddigi béta verzión)

https://www.ocad.com/en/route-analyzer/

Slava ...

Name: Olimpia_1984.jpg
Type: image/jpeg