[Tajfutas] Schell Antal állami kitüntetése

Imre Urban urbimre at gmail.com
2023. Aug. 23., Sze, 20:35:30 CEST

Kis áthallással kapcsolódhat a tájfutó VB-hez! 🙂
*Az OEE oldalán olvasható:** "Zambó Péter** az Agrárminisztérium erdőkért
és földügyekért felelős államtitkára köszöntő beszédében hangsúlyozta,
hogy a magyar erdőgazdálkodás egy évszázad alatt bebizonyította, hogy képes
valós, hosszútávon működő megoldásokat kínálni a társadalom számára. Az
erdők hasznosításakor nemcsak a faanyag termelésre vagy a klímaváltozás
hatásai elleni védelemre koncentrálnak, hanem a rekreáció, az erdei sport
támogatására is."*
https://www.youtube.com/watch?v=XK-_BVcpiOk&list=PLKvx2RL2fVzKh_Xs9oTgzk6OfGO6c450I&
<https://www.youtube.com/watch?v=XK-_BVcpiOk&list=PLKvx2RL2fVzKh_Xs9oTgzk6OfGO6c450I&t=86s>

Üdv.: Urbán Imre