[Tajfutas] Schell Antal állami kitüntetése

Ivan Lux ilux0807 at gmail.com
2023. Aug. 23., Sze, 19:05:08 CEST

No erre az apropóra el kell mesélni, hogy igen, tényleg. Toncsi mondta
utólag, hogy az államtitkár kézfogás közben említette, hogy tudja, a
tájfutók VB-t akarnak rendezni, mire Toncs élből vágta, hogy igen, de ahhoz
támogatás is kell ám. Az államtitkár erre azt mondta, hogy az meglesz
(whatever it means)

Miklós Mets <miklos.mets at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. aug. 23., Sze,
18:54):