[Tajfutas] SI probléma

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2022. Jún. 17., P, 09:29:47 CEST

Sziasztok!

Én egészen biztos vagyok benne, hogy Oldgombi dugókájában van benne ez a
név, mert az első alkalommal én is bekapcsoltam azt a funkciót az
SI-Droidban, hogy a dugókákból vegye a nevet, és egy csomó sületlenség
jött. Azóta mindig kikapcsolom, mert még ha valós is az adat, külalakra
nem túl szép az eredménylista, ha folyamatosan váltakozik, hogy kinek
melyik neve van elől, ill. van-e benne ékezet, vagy nincs.

Ha csak a netes versenyző-azonosításra alapozunk, már az is elég jó,
mert a svéd programozó időnként frissíti az adatbázisát az MTFSZ-től
származó magyar adatokkal is. Hogy miként szedi le, az nem teljesen
tiszta, mert tőlünk még nem kérte, de majd értekezem róla vele.

Emellett a háttérbe be lehet tölteni a nevezőrendszerből származó CSV-t is.

Üdv,
Skuló Marci