[Tajfutas] SI probléma

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2022. Jún. 16., Cs, 16:18:03 CEST

Sziasztok!
Már több kisversenyen előfordult, hogy a dugókámhoz rossz nevet írtak ki az
eredményeknél. Már reggel kértem a rendezőket, javítsák ki a listát, eddig
nem tették meg. Ezért fordulok most a nyilvánosságon keresztül ismét
hozzájuk.
De nem ez a fő gondom. Ha valaki tudna valami tippet adni, mi lehet az oka
annak, hogy hiába van az adatbázisokban a jó nevem, ezeknél a versenyeknél
mindig előjön ez a gond. Emlékeim szerint mindig akkor, amikor okostelefont
használtak az eredmények kiolvasásánál. (Úgy látszik, azért nem eléggé
okosak.)
A dugókát a pécsiektől vettem a Szenior VB után, valószínűleg más már
használta.
Üdv
Oldgombi