[Tajfutas] TORUS - Swedish Forest Cup II 10. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Jan. 24., H, 20:41:32 CET

Sziasztok,

Nem is tudom mivel kezdjem.

1. Tán azzal, hogy egy német válogatott hölgy vezeti levelem írásakor a
mai záró futamot. ( Én a 113. vagyok kb. 500-ból)

Lábonfutó válogatott.

Róla van szó: https://eventor.orienteering.org/Athletes/Details/22836
Tehát, nem esik le az gyűrű az ujjáról.

http://torus.yq.cz/index.cgi

2. Magyarázom a bizonyítványom.

- Fogjuk rá, hogy ....

- Talán ez ....

- Hátha ....

- Nyomjunk valamit gyorsan.

Döbbenet, de visszanézve sem tudom némelyik pontról, hogy mi a jó megoldás.

Nézzünk a jövőbe, tekintsünk az új kihívások elé.

3. Szerdán kezdődik a magyar bajnokság:
http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/26986/tipus/render

Van két új kategória: U14 és Szenior 60+

4. Miért érzi fontosnak az O-Ringen 2022 rendezőgárdája, hogy egy 4
futamos eTrailO-t szervezzen a TORUS oldalon?

Ha elolvasod a Szintvonal sorozat alábbi prezentációját, akkor érthető
lesz a hozzáállásuk. (Hungária Kupa ?)

http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/27011/tipus/render