[Tajfutas] Gerő Zsolt

TipoMiksi tipomiksi at outlook.hu
2022. Jan. 14., P, 15:02:00 CET

Több mint egy évvel eltűnése után találták meg a Normafánál Gerő Zsolt
tájfutó holttestét.

2020. szeptember 9-én tűnt el Gerő Zsolt tájfutó. A rendőrségen kívül menye,
Fülöp Erika is az interneten kért segítséget, hogy megtalálják apósát.

A 79 éves sportoló a 12. kerületben, a Városmajor utcában élt egyedül,
családja szeptember 9-én beszélt vele utoljára.

"Telefon nincs nála, kórházba nem került. Eltűnésekor sötét hosszúnadrágot,
fekete félcipőt és hosszú ujjú inget, esetleg pólót viselt, és egy kb A4-es
méretű zöld, sportos válltáska volt nála amelyet mindig mellkason keresztbe
vetve hordott" - írta a férfi eltűnése után menye. A férfi állapota romlani
kezdett az utóbbi 2-3 hónapban, kivizsgálása folyamatban volt, lehet, hogy
eltűnésekor zavart volt.

Gerő Zsolt "a Tabáni Spartacushoz (anno még Flexo-Spartacushoz) kötődött, és
nyugdíjasként az Alpesi Rózsákat erősítette" - írta korábban a tájfutókhoz
címzett másik Facebook-posztjában Fülöp Erika. Fia, Gerő Csaba és lánya,
Gerő Emese szintén tájfutóként nőttek fel a Spariban. Mivel nagyon erősen
kötődött a természethez, egészen nyár elejéig még heti rendszerességgel
kirándult a Budai hegyekbe, ezért merült fel, hogy esetleg eltűnésekor is
oda indult. Gerő Zsolt holttestének maradványait több mint egy évvel
eltűnése után, 2021. október 21-én egy gombász megtalálta a Normafa egy
erdős lejtőjén. A családot erről 2021. december elején, a megtalálás után
másfél hónappal értesítette a rendőrség.

"Köszönöm mindenkinek aki gondolt rá, aggódott érte, segítette a keresést.
Köszönöm mindazt a baráti segítséget, lelki támogatást amelyet a család
tagjai kaptak. Mérhetetlen, kimondhatatlan fájdalom, hogy ezt az utat
választotta. Búcsúztatása 2022. 02. 22-én 11:00 órakor az Óbudai Temető
Szóróparcellájában lesz" - írta friss bejegyzésében Fülöp Erika, Gerő Zsolt
menye.