[Tajfutas] TORUS - Swedish Forest Cup II 5. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Jan. 12., Sze, 00:05:49 CET

Sziasztok,

Holnap (inkább ma) folytatódik a TORUS - Swedish Forest Cup II, a 6.
fordulóval:  http://torus.yq.cz/index.cgi

Talán ide megyünk - Jönköping:
http://www.lid1.se/erik/doma/show_map.php?user=erik&map=146

Magyarázom a bizonyítványom:

Két fordulóval ezelőtt előállt az az eset-nem szokatlan, már találkoztam
vele-, hogy egy szakaszon belül a karikával jelzett helyeken nincs bója,
azaz "Z" a helyes válasz.

31-35 között. A középső (33) egy ház oldalkiugrójának tetején volt, jó
távol. Elhibáztam, a karikával jelzett hely egy háztömbnyivel előrébb
volt. Lásd. melléklet.

A tegnapi napon csak lövöldöztem vaktában. Ilyen sem volt még, hogy egy
állomáson egy feladatott sem tudtam behúzni. 41-45 között. Óriási
párhuzam hiba: az első pontot az A helyre definiálom, a térkép közepém
lévő D helyett. Ezt követően már minden következő pontot arányosan az
eredetitől balra helyezem el. Lásd. melléklet.

Na de majd most az 5. furdalóban megpróbálom megközelíteni a
megtáltosodott Kálmán Eriket és visszakerülni a csapatba.

10-ből a 8 legjobb fog számítani. Megvannak a kieső fordulóim, vagy nem...?

Gyertek, hozzátok a Józsikát is. Kaszabolni ő is tud.

Name: SFC_II_2022_01_07_33_KJ.jpg
Type: image/jpeg