[Tajfutas] TORUS - Swedish Forest Cup II

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Jan. 5., Sze, 20:39:07 CET

Sziasztok,

Kifejezetten edzők, 16+ és válogatott versenyzők.

A TORUS felületen javában tart a Swedish Forest Cup II sorozat.

http://torus.yq.cz/

Aki Skandináviába igyekszik versenyre pl. Jukola, 10MILA, annak itt a
helye ebben a versenysorozatban.

A feladatok nehezek, így most ne szóljatok Józsikának a szomszédban.

Ha ma, vagy legkésőbb január 7.-én beléptek a küzdelembe, akkor még lesz
összetett eredményetek.

Gyertek, győzzétek le Kálmán Eriket a tavalyi e-TempO magyar bajnokát,
de megpróbálhatjátok az én skalpomat is begyűjteni.

A mellékletben a január 03.-i pálya első pontja. Jól benéztem. :(

Ezen a linken megnézhetitek a teljes térképet:

https://omaps.blob.core.windows.net/map-excerpts/dd0d9754b87f47b88bd37a41ddd82946.png

Házi feladat: hol található a térképen a 11-s pont

Látjátok, egyszerű mint a karikacsapás.

Üdv,

Janó (idén 64), a kihívó

Ui: 244 magyar regisztrált játékos van a felületen, ennek ellenére átlag
harmincan veszünk részt a küzdelemben ????
Name: Swedish_Forest_Cup_II_2022_11_KJ.jpg
Type: image/jpeg