[Tajfutas] TORUS e-O-Ringen 2022 5. panasz - vájt-fülűeknek

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Feb. 13., V, 15:01:57 CET

Sziasztok,

Panasz érkezett az e-O-Ringen 2022 utolsó napi 65-s pontjára. A
versenybizottság vizsgálja az észrevételt. http://torus.yq.cz/index.cgi

Úgy gondolom, hogy a 3. helyezett finn versenyző nyújthatta be a
felülvizsgálati kérelmet. A 65-s pontra hibázott és ő "Z" -nek
minősítette az állomást.

A mellékletben láthattok egy általam készített magyarázatot, ami
alátámaszthatja a beadványát.

A 65-s sziklafal pontnak a sziklafal közepén kellett volna lennie - a
vastag lila vonallal jelzett helyen.

A szikla közepétől balra elhelyezkedő bója, a sziklafal szélén,
szerepelt a 25-s pályában is, de ott szerepelt a pontmegnevezésben az
elhelyezkedésre való utalás.  Déli részén.

E mellett, a versenyrendező azt írta a leírásban, hogy "no side
problems", azaz egy adott objektumra nem helyez el két pontot. Itt
viszont a sziklafal mindkét végere kitűzött egyet-egyet.

A véletlen határozta meg, hogy E, F vagy Z a megoldás. Lásd. második
mellékletet, ami a 60-s állomáscsoport statisztikáját mutatja. A
versenyzők 36%-a találta el a rendezők által helyesnek vélt megoldást. 65-E

Egy jogosnak tűnő óvás vagy egy nagy verseny imázsa fog győzedelmeskedni.

Én a 36%-ba tartoztam, tehát E választ adtam, de igazat kell adnom a
panasztevőnek.

Name: e-O-Ringen_2022_02_11_65_Z.jpg
Type: image/jpeg